ברוכים הבאים לבלוג שלי ולפוסט הראשן, האמת היא שבבלוג הזה אכתוב מאמרים כלליים אך פוסט זה יהיה שונה בהרבה כי זה יהיה פוסט שמשקף נושא שחשוב לי לדבר עליו והוא קניית רכב לקראת 2014.

אנחנו נמצאים בעידן עם המון הצע בשוק הרכבים ואני כאן בדיקו לדבר על זה, בקרוב אני מחליף את הרכב הישן שלי אחרי שמכרתי אותו לאדם אחר או יותר מדוייק לקונה רכבים לפירוק. בלי שום קשר קיבלתי תגמול הולם על הרכב הגרוע שהיה לי. בכל אופן אני מחפש כרגע מכונית איכותית שתהיה חסכונית ,בטחונית ומשתלמת.

אופציית רכבים מומלצים שמצאתי באינטרנט ואני מתלבט!

מאזדה 2

אני מאוד אוהב את העיצוב של המאזדה, מכונית די קטנה עם סטייל יפה כמו שאני אוהב לא כמו הרכב הישן שלי שעשיתי מכירת רכב לפירוק… מאזדה מצד אחד תתאים לי מאוד הבעיה היא שיש לה עלות די גבוה

מאזדה לאנטיס

גם אותו שאני חושב לקנות מכיוון שהוא נראה מצויין,מאוד מרווח,בטחוני מאוד אבל שוב המחירים די גבוהים במידה ואקנה רכב שהשנתון שלו מאוד גבוה
ניסאן ג'וק

אחד הרכבים עם העיצוב המהפכני,ניסאן מאוד צעירה וחייה עם מנוע וביצועים גבוהים מאוד כאן שוב הבעיה כי המחירים של הרכבים האלה מאוד יקרים והמחירונים שאני מחפש הם בסביבות ה 40-60אלף ולא יותר, האמת אפשר להגיד גם 62 כי קיבלתי עבור המכונית שמכרתי לסוחר רכבים לפירוק 2000 שקל אז נוסיף את זה לתקציב הרכב 🙂

יונדאי אי 20

אני מאוד אוהב את הרכבים של חברת יונדאי. הם מאוד איכותיים מבחינה פיזית, אין הרבה תקלות ורכבים מאוד אמינים,עיצובים מקצועיים די חסכוני בדלק מעוצבים בצורה מאוד יפה והמחיר טיפה, אבל טיפה גבוה ממה שאני מחפש אבל יש סיכוי גדול שאקנה את רכב היונדאי.. אם הייתי ממליץ למישהו על רכב הייתי ממליץ על יונדאי I30 , זה רכב שנראה ממש טוב אך מאוד יקר לדעתי אבל באמת שווה!

האמת היא שאני ממש לא סגור על המכונית שאקנה, בכול אופן קראתי כתבה באתר ואללה על שברולט אימפלה כתבה מאוד מאוד מעניינת יצא לי לראות את רכב זה במגרש רכבים לפירוק וקניה, מאוד התקרשמתי מהסוג הספציפי הזה מכיוון שיש לו 305 כוח סוס ויש לציין את האיכות הגבוה של הרכבים מידידתינו האמריקאית!

מה שמאוד אהבתי במכונית היא שיש לה סטייל של מכונית מנהלים,הכל רחב  ופתוח מבפנים,לוק של מנהלים, האבזור מבפנים מאוד מצוייד ולפי הכתבה באתר ואללה הנסיעה מאוד חלקה. ממליץ להיכנס ולקרוא את המאמר גם יש תמונות מעניינות של החלק הפנימי של הרכב, כמובן ששוב המחיר פה הוא מאוד יקר אבל מקבלים איכות מאוד גבוה עבור התמורה. בקיצור, אני עדיין לא יודע מה כדי לי לקנות, אשמח לשמוע מה אתם החברים שקוראים את הפוסט שלי חושבים על הרכבים ועל איזה כיוון כדי לי ללכת. אין לי בעיה אולי להשקיע קצת יותר כסף אבל בגלל שהשוק של הרכבים כל כך גדול זה מאוד מבלבל!