הילד הקטן שלי עושה לי צרות. מה נאמר, צרות שאשמח להתמודד עמם עד סוף חיי כמובן, אבל זה כ"כ מעצבן, איפה האחריות שלו, ואיפה ההורות שלי נמדדת. בתור אם חד הורית אני נהנת מגידול הילד. שמחה איתו ונהנת שהוא גדל בקרבי. אך אני תוהה, איך מחנכים אותו לאחריו. הילד היקר איבד בחודש האחרון פעמיים את המפתח של הבית. או בן 14 עוד מעט, ובהחלט חשובה לי האחריות האישית שלו. עם הניסיון של הילד, חשבתי לכתוב מעט על שכפול מפתחות, היכן אני ממליצה, ואיך הכי כדאי לבצע.

שכפול מפתחות בירושלים- איך זה מתבצע?

מתגוררים בירושלים? זקוקים לשכפול מפתחות?

שכפול מפתחות הינה פעולה הכרחית מדי פעם בפעם ובמיוחד לאור מקרים של גניבות ופריצות באזורנו, תמיד טוב שיהיו לכם כמה מפתחות רזרביים. כמו כן, רוב האנשים לא מתגוררים לבד בביתם ומוקפים בבני משפחה רבים, שרוצים גם הם להיכנס אל הבית. כדי לתת מפתחות לשעת חירום הזמינים עבור הבן, הבת, האחות או השכנה תצטרכו להיעזר בשירותי שכפול מפתחות בירושלים.

שכפול מפתחות בירושלים הינו פעולה פשוטה שנעשית על ידי מנעולן מקצועי ולא לוקחת זמן רב. כל שעליכם לעשות הוא להגיע למנעולן אותו בחרתם עם המפתח שברצונכם לשכפל ולבקש מספר העתקים רצוי. המפתח שיתקבל בסיום התהליך יהיה זהה למפתח המקורי שלכם.

שכפול מפתחות בירושלים – רק עם מנעולן מקצועי

לא מומלץ לשכור את שירותיו של מנעולן שאינו מקצועי די הצורך. מנעולן "חאפר", עלול ליצור מפתח שאינו זהה למפתח המקורי אותו ברצונכם לשכפל. דמיינו לעצמכם שבתכם מגיעה הביתה לאחר הלימודים כשבידה המפתח הרזרבי ומשום מה לא מצליחה להיכנס הביתה…

שכפול מפתחות בירושלים בעבר, היתה פעולה קלה עבור כל מנעולן. כיום, יש מנעולים חדישים המבוססים על צילינדרים מתוחכמים ולא כל מנעולן יכול לשכפל אותם. שכפול המפתחות הללו דורש מיומנות ורכישת ציוד ייעודי.מסיבות אלו, מנעולן מקצועי הוא הבחירה הנכונה עבורכם. 

כיצד נדע שהמנעולן אכן מקצועי?

מקצוע המנעולנות אינו כה קשה, ולמעשה- כל אחד יכול ללמוד אותו. מנעולן איכותי, לעומת זאת, יותר קשה למצוא. את מקצוע המנעולנות לומדים בקורס מנעולנות המכיל את כל הידע התיאורטי אודות מנעולים וכל מה שהמנעולן נדרש לעשות בעבודתו- שכפול סוגי מפתחות שונים, פריצת מנעולים, קידוד מערכות אזעקה ועוד.

על מנת שהמפתח ששכפלתם אכן יתאים למנעול שלכם ולא יהיה פגום, עליכם לוודא שהמנעולן שאתם מזמינים קיבל את ההכשרה הרלוונטית. בנוסף, מדד למקצועיות המנעולן הוא הזמינות שלו. אתרי אינטרנט רבים מפרסמים שירותי מנעולנות "24 שעות" ולא בכדי. מנעולנים מקצועיים אמורים להיות מסוגלים להגיע במהירות לבית הלקוח, כדי לסייע לו בשעת הצורך.

לסיכום, בבואכם לחפש מנעולן לשכפול מפתחות בירושלים חפשו את המנעולן הזמין והמקצועי באמת.