איזה חורף מבאס, הרכב שלי לא מניע בשיט מרב שקר, נאלצתי להתקשר למחלץ רכיבים שיבוא להדליק לי את הרכב ולאחר שהוא הגיע הוא הציע לי למכור את המכוניות לפירוק. אז בוא נשכיל טיפה כמו שדוגלים דעת אמת לקידום ההשכלה ונלמד ממה שאני הבנתי מאותו יום.

אבל! , לפני שאתם מ תחילים לקרוא כדי לצפות בסרטון הבא איך מפרקים מקצועית רכבים-! אהבתי בטירוף

רכב לפירוק- למה?:

רכב הוא חפץ עם תוחלת חיים מוגבלת. כשקונים רכב, לוקחים בחשבון את העובדה שהוא אף פעם לא יחזיר את שוויו. זאת אומרת, לא יהיה ניתן למכור אותו באותו סכום שבו הוא עצמו נקנה. יותר מכך, הוא בוודאי יימכר בסכום הרבה יותר נמוך. לכל רכב ישנו מחיר מחירון שלוקח בחשבון קריטריונים כגון- שנת הייצור של הרכב, סוג הרכב, כמו הקילומטרים שהרכב עבר ועוד. לפי כל המדדים האלו מחושב מחיר עבור הרכב וכך בדרך כלל מציעים רכבים למכירה ובהתאם לקריטריונים האלו הקונה משלם. כמובן שישנם מצבים בהם הרכב ישן מאד ובעל וותק רב בנסיעה על הכביש. במקרים כגון אלו, אתם עשויים לגלות מחיר מחירון נמוך מאד. כמו כן, ישנם מרכיבים נוספים שמורדים את השווי של הרכב כגון- פגמים בפח ועוד. כל אלו מקשים עליכם להרוויח מהרכב אם אתם מעוניינים להיפטר ממנו. דרך אלטרנטיבית היא מכירת הרכב ל- קונה רכבים לפירוק.

קונה רכבים לפירוק:

קונה רכבים לפירוק הוא בעל עסק שבו הפח של הרכב שלכם ממש לא חשוב, גם הקרעים בריפוד ממש לא חשובים וכך גם הבעייתיות בפנס. קונה רכבים לפירוק לא מעוניין ברכב שלכם במבנהו הנוכחי. לא ולא. קונה הרכבים רוצים את החלקים שמרכיבים יחד את הרכב שלכם. באמצעות פירוק הרכב שלכם לחלקים אלו, יכול קונה רכבים לפירוק לעשות שימוש בחלקים המפורקים לצורך- חלקי חילוף לרכבים קיימים, מחזור לברזל ועוד. העסק הזה של קניית רכבים לפירוק חשוב מאד והוא מאפשר למעשה לעשות שימוש בחלקים של רכבים שכבר לא מתפקדים ברכבים חדשים שמתפקדים ונהנים מהחלקים החדשים. כמובן שמוכר יכול להיות המרוויח העיקרי.

רציתי ליסוע לחופשה קצרה באיזור ים המח , ישנו אתר תיירות ים המלח שמראה מקומות נהדרים אבל לא היה לי פשוט איך להגיע לשם… ולענייני הכדאיות של מכירת הרכב לפירוק…

האם זה כדאי?:

אם יש לכם רכב שכבר לא עושה את העבודה שלא כמו שצריך, כדאי לבדוק במחירון כמה הוא יכול להכניס לכם ממכירה. קחו בחשבון שרכבים כגון אלו קשה למכור בעקבות ביקוש מועט. כמו כן, ייתכן שיש פגמים ברכב כמו למשל- עקמימות בפח שיגרמו לקונה פוטנציאלי להתווכח אתכם עוד ועוד על המחיר.אני גר באיזור רמת גן והצלחתי למצוא כמה בעלי רכבים לפירוק שקונים ומוכרים. אחרי שקבלתם הערכה ממחיר המחירון המוצע לכם, כדאי להתחיל לחשוב עד כמה המחיר כדאי, מה הסיכוי שתקבלו אותו ומה בכלל האפשרות שתמצאו קונה בזמן הקרוב. כל התשובות הלאה תוכלנה לסייע לכם לחשוב על האלטרנטיבה של מכירת הרכב לפירוק.

אז למה זה עדיף?:

קונה רכבים לפירוק הוא שירות מאד זמין. קל יותר למצוא מישהו שיקנה את הרכב שלכם לצורכי פירוק מאשר מישהו שיקנה מכם רכב ישן כדי לעשות בו שימוש כרכב פעיל על הכביש. אם דחוף לכן להרוויח את הכסף הזה, קונה רכבים לפירוק ייתן לכם כנראה פתרון הרבה יותר מידי וללא הפרשים של ממש במחיר. כמו כן, במקרים רבים עדיף דווקא קונה רכבים לפירוק מאשר קונה רגיל בשל הסכומים המוצעים. בהצלחה.

אם אתם רוצים לקנות מכוניות חדשות תעברו על הפוסט הקודם שלי !